eshenbaugh singlecut 5 (fodera, carl thompson)

jobistre

jobistre

New Member
Beiträge
5
Ort
FR
Bassix
ß-10
http://thelowend.net/gallery/viewtopic.php?t=1493&sid=60da7c6d62d05dcfbd3ba5c71b3054db

Rare Eshenbaugh Black Forest Walnut Body, Maple AAAAA Front. Definitely a Jazz ON Steroids tone! 5 String, Maple Neck/26-frets Ebony Board, Bartolini Dual Coil Pickups, Silhouette Preamp Vol, Blend, Treb, Mid, Bass, 3 Position Mid Switch, Hipshot A, Adjustable Bridge. Amazing Wood Work! Magnetic Control cover for easy access battery change & Brass Nut. Hand built by Mark Eshenbaugh USA, www.eshenbaughguitars.com, This bass was Purchased from lowend Gallery & can be seen on their website under Eshenbaugh Heading, "sold" Basses page along with a few Carl Thompson basses.
INCREDIBLE craftsmanship and woodworking throughout. Ask for Large Pics for detail. Nice action, lightweight and great balance. New List is Well Over $5000.00. Very Carl Thompson-like vibe to this beast, Mark worked Side by Side with Carl.
This one is nice & has No Issues, Plays & sounds amazing.
A Steal at this price...2000euros shipping include


http://thelowend.net/gallery/viewtopic.php?t=1493&sid=60da7c6d62d05dcfbd3ba5c71b3054db
 
ja! mist da!!! ich lass nicht gern meine einträge löschen, nur weil der herr hier gerne spammen möchte! für kleinanzeigen gibts die kleinanzeigen!

 
Manchmal müsste man Themen löschen können...ich hab hier noch Currysuppe, wer will? xD
 

vor allem wenn die typen dann zu unfähig sind funktionierende links reinzustellen, respektive die bässe so hässlich sind, dass man davon augenkrebs bekommt...
[xx(]
 
Zuletzt bearbeitet:
Naja, so rein vom handwerklichen gesehen, sind ja feine Sachen dran, aber das Gesamtbild : Öööööööööööööörks [:O!]!
Naja, wer drauf steht....
 
@ ar...loch:
geh zur therapie du psycho!


ausserdem schreibt man fäkal mit "Ä" du koffer!
 
Zuletzt bearbeitet:
sagt mal kann es sein, das hier jemand Beiträge löscht??? also ich hatte hier mal was geschrieben und jetzt ist es weg :-/


 

Zurück
Oben Unten