Nordwestschweizer- Bassstammtisch (??)

Sodäli, denn wäi mir mol starte mit em Nordweschtschwiiizer-Bass-Stammtisch !! [:-)][:-)][:-)]

Der Erschti findet in der MusikBar in Buebädorf statt ( http://www.musik-bar.ch/ ), dört wo de ändi Augschte de Markus Setzer ä Workshop abhaltet.

Wenn: Mittwuch 20. Juni 07, ab 19.30 Uhr

Bi gueter Witterig bestoht d Möglichkeit, öppis z grillierä. Nöchers übers Grillagebot folgt de no (oder öb mä sälber sell bringä). [8D]

Gäbet mir bitte Bscheid, wär cha cho, damit ich in etwa weiss, wieviel mr wäre.
 
Find ich eine gute Idee! Werde sicher auch ab und zu reinschauen.
Vielleicht sogar mal mit Bass, Combo und Verlängerungskabel !?!?
 
ja wieso denn nicht!!

Ich denke wir treffen uns einfach und schauen, was dabei raus kommt [8D][:-)][;-)]
 
Ich schau mal, ob ich dabei bin, will noch nichts versprechen. [;-)]
 
also nun.. die Idee an sich find ich cool.. nur sind die genannten Lokale etwas abseits :-P also ich meine.. es sind nicht grade die Metropolen der schweiz.. (die haben wir ja ohnehin nicht.. aber BERN, BASEL, ZÜRICH oder sonst so was wäre doch etwas besser erschlossen (ÖV-technisch) Aber ja ma kieken ;-)
 
Salüü metenander gmüetlechi ide doch mer gots leider ned..
aber wens guet werd wasi au dänke glaubi das es das secher weder mol werd gä ond denne gots mer.:-)
grz damian
 
moin! (grüttziii)
erzchält mol wie´s wor.
intressiert mi totall.
(man, was für´n quatsch, aber Du hast angefangen! ;-)
(gell, bassstudy...)
bin ja mal gespannt was bei euch so abgeht.
viel erfolg, viel spaß und liebe grüße vom
braunschweiger bass- stammtisch,
schepper
 
Zitat:Original erstellt von: qolume

ich bin wohl dabei!

Yuppi! Bis jetzt simmer ganz sicher scho mol z Dritt [:-)][:I][;-)]

Wenn s Froge oder Problem mit der Aafahrt git (ebä z.B. wägem ÖV) - nur mälde! Mir findä ä Lösig ;-)

P.S. @Schepper; äxtra in Schwiizerdütsch, für Di [;-)] *grins*
 
Zitat:Original erstellt von: soulskye

Salüü metenander gmüetlechi ide doch mer gots leider ned..
aber wens guet werd wasi au dänke glaubi das es das secher weder mol werd gä ond denne gots mer

Hi Damian
Schad, chasch nid cho [:-(]
Dr negschti Bass-Stammtisch findet de in der Galery in Prattelä statt, dört wo dr Markus Setzer und Sabine Reimer de am 25.8. ä Gig gäbe. Wenn dass dä Stammtisch wird sie isch no offe, aber ich denk s wär toll, wenn mir das de no vorem Bass-Workshop chönnte durä zieh [;-)]
 

1. Bass-Stammtisch vom 20. Juni 07 in der http://www.musik-bar.ch/

Es bestoht d Möglichkeit, öppis uf ä Grill z tue. Wär das möcht cha sich das sälber mitbringä, sich also sälber verpflegä.

Flüssigs hets i dr Bar natürlich gnueg *g*

Ich freu mi uf eusä erschti Träff in derä Bar (i däm Atelier), wo der Markus Setzer am 25./26.8.07 der Bass-Workshop wird abhalte. [:I][:D][:D][:D][:I]


 
Juhu nur no 3 mol schloofe !!! [8D][8D]
Anfahrt nach Bubendorf, zur Musik-Bar musikBAR / atelier21, Brühlstrasse 21 (hinter Autowaschplatz), 4416 Bubendorf
Tel.: 078 / 802 02 48
info@musik-bar.ch

von Basel, resp. Zürich (N 3); ---> Ausfahrt Liestal ---> Liestal Altmarkt/Solothurn ----> Hotel Bad-Bubendorf rechts Richtung Bubendorf ---> Nach Bushaltestelle Murenberg rechts beim COOP vorbei ---> Strassenende rechts (CarWash) und wieder links zur MusikBar und Atelier.

von Egerkingen/Sissach; ---> Basel/Liestal, Ausfahrt Liestal Altmarkt/Solothurn (dann siehe oben)

Bitte mälde, wenn öpper uf em Bahnhof Liestal oder Pratteln möcht agholt wärde [:-)]

 
Zitat:Original erstellt von: qolume

ich bin wohl dabei!

und er war auch da !!! [:-)] Dank Dir nochmals Dave [;-)]

Sonst hat Gestern leider kein Bassicer den Weg nach Bubendorf gefunden. Ok 2, 3 haben sich abgemeldet, aber sonst? Hab mir schon gedacht, dass der eine oder andere Member einfach mal reinschauen würde.

Es wird trotzdem ein nächstes Mal geben!!

Dienstag, 14. August 07 in der Galery in Pratteln (dort wo am 25.8.07 Markus Setzer und Sabine Reimer ein Konzert geben).

Hebets guät, bis dennä
Maja



 
moin maja!
immer schön hartnäckig bleiben!!!
das wird schon. ist doch echt gut,
dass du das in die hand nimmst!!!
grüß mir mal die sabine und den markus.
auf jeden fall wünsch´ich euch viel spaß!
liebe grüße aus braunschweig,
schepper
 

Zurück
Oben Unten