Hej wöd Hessisch gebabbeld

Ihr hanns ah nur vumm saufe oda vumm Boxe.
Hätt ihr nix gscheits im Schädel ? :D
 
Vom Rhoi bin isch her.
Ei wo kummsch dann du hähr?

Isch bin hier eigedlich falsch, weil als Hesse seh isch misch net.

Bei uns am Rhoi babbele se wieder ganz anners als wie bei Mikki. Un wir mache hier de beste Mauldabezierer...

Wobei hier soviel Zuzug ist, dass ich eigentlich nicht fließend hesslich sprechen kann. Und seit Jahren hab ich eigentlich eher badisch im Ohr...

Desch is auch a ganz a feine Sprach.
 

Vom Rhoi bin isch her.


Isch bin hier eigedlich falsch, weil als Hesse seh isch misch net.

Bei uns am Rhoi babbele se wieder ganz anners als wie bei Mikki. Un wir mache hier de beste Mauldabezierer...

Wobei hier soviel Zuzug ist, dass ich eigentlich nicht fließend hesslich sprechen kann. Und seit Jahren hab ich eigentlich eher badisch im Ohr...

Desch is auch a ganz a feine Sprach.
Ei de Rhoi is long. Machs nurre net so genau ;-)

Hier mikki, in doiner Avatar-Unnerschrifd iss awwer noch ään Fehler. Hobbit schreibt mär net H-E-S-S-E :D
 
Bin Rhoigauer, koi Hess net.

Isch nur beinoh...mir Fleerschemer sin es Door zum Rhoigau, owwe uffem Hüüschel bei uns im Ordsdeil Wigger stäit des Ding erum...konn isch in zwaa Minude vun dehoam hiedabbe un misch beim ördlische Winzerveroi dorsch de Brobierschdand sauwe....
Bleed nor, dass isch mer aussem weisse Rhoigauer nix mach...un en gescheide Rode krieje se aach net hie...isch hab misch uff die spanische Rote oigeschosse.
Tempranillo, Monastrell, Garnacha un Co...legger!
 
Isch nur beinoh...mir Fleerschemer sin es Door zum Rhoigau, owwe uffem Hüüschel bei uns im Ordsdeil Wigger stäit des Ding erum...konn isch in zwaa Minude vun dehoam hiedabbe un misch beim ördlische Winzerveroi dorsch de Brobierschdand sauwe....
Bleed nor, dass isch mer aussem weisse Rhoigauer nix mach...un en gescheide Rode krieje se aach net hie...isch hab misch uff die spanische Rote oigeschosse.
Tempranillo, Monastrell, Garnacha un Co...legger!

http://wirwinzer.de/weinregionen/rh...gunder-qba-trocken-weingut-weingut-krone.html

!
 

Zurück
Oben Unten