Hej wöd Hessisch gebabbeld

O kee. Wenn isch mal wieder in Darmst am Darmbach bin, sag ich euch Bescheid und wir treffe uns uff de Badeinsel am Alten Woog. Da könne dann so rischtisch die Fetze fliesche, ohne dass ne annerste arme Sau die Brocke um die Ohren fliesche. Scheißäää, was sag isch da grad? Nix haaße Luft und Luft im Sagg aach net. Abber eigendelisch hab isch ja Zivildienst gemacht, da is eigentelisch nix mit Fetze un so. Lass uns a hessisches Bier trinke gehen.
 
O kee. Wenn isch mal wieder in Darmst am Darmbach bin, sag ich euch Bescheid und wir treffe uns uff de Badeinsel am Alten Woog. Da könne dann so rischtisch die Fetze fliesche, ohne dass ne annerste arme Sau die Brocke um die Ohren fliesche. Scheißäää, was sag isch da grad? Nix haaße Luft und Luft im Sagg aach net. Abber eigendelisch hab isch ja Zivildienst gemacht, da is eigentelisch nix mit Fetze un so. Lass uns a hessisches Bier trinke gehen.
awwa nur, wenns vorher oddentlich of de fress gewwe dud
 
Do musser schunn uff e klää Inselsche fahre mit uns, damit mer net siehe duut, das nix dehinner iss bei denne große Sprüch, die er vumm Schtaabl losst.
Ei jo, e Biersche is aach rescht, awwer net grad so e drecksbrieh wie des Licher oder was Binding so vumm Stapel losse duut :D

Wass die hesslische do immer versuche, en Fass uffsemache....Unn hinnerher muss wirre n Pälzer kumme un denne Dollbohrer zeische, wies richtisch geht.
 
odder vielleicht drei pälzer Gitten gefällisch? Mir mache einfach en Großaufruf an Gitten, die ein auf ihre großkotzige überlaute Stimmgabel brauche - und dann druff auf des Grobzeuch. Gibs noch n paar anner Basser mit hessische Wurzele, die mit bei de Klopperei mitmache wolle?
des wär abberr echd unfehr, gell. 3 basser gegend nur 3 eierschneidern!
:D
 

isch muss mir halt noch ein Thema eifalle lasse, auf was wo die bekloppte Basswelt, zu der isch ja auch gehör, anspringe tut...isch geh dann mal in misch.
ich glaub, isch mach ma son Tröd auf wo es heiße tut: "Isch brauch gerade mal ebbe 29 Zustimmunge damit isch endlisch auf meine 250 Punkte komm." Scheiße, wasn Schtress mit der Punktesammlerei. Dabei sin doch laut de alte Germanefilosofie die Weibers die Sammler und die Herrlichkeite die Jäscher. (Originalzitat Rodgau Monotones: Hertie heißt der Jäger).
 
Zuletzt bearbeitet:

Zurück
Oben Unten