Du kommsch ned zufällig von der Alb ra?Birschle, wart no, wenn i di krieg geits a baar an Ranza na!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Du kommsch ned zufällig von der Alb ra?Birschle, wart no, wenn i di krieg geits a baar an Ranza na!
Das passiert, wenn ein Pfälzer Schorlezipfel mit französischem Wein in Berührung kommt...Heute morgen, der Frühnebel. Cool
Noi, net ganz, meh so vom Neckerschtrand, aber mei Muttr isch a Ulmere...Du kommsch ned zufällig von der Alb ra?![]()
Find ich nichtUlm ist etwas "grenzwertig" (BW / Bayern)...![]()
Kosmopolitisch, sozusagen...Find ich nicht![]()
Mensch Kerle, saisch mr B'scheid, no schla' i em au a paar an da Grend na...Birschle, wart no, wenn i di krieg geits a baar an Ranza na!
Dito!Alles Gute @ProfAmateur zum Geburtstag auch hier auf der Bank
Mensch Kerle, saisch mr B'scheid, no schla' i em au a paar an da Grend na...
Witzle g'machd. Mir Schwoba sen friedfertig. Drom said mr's ja au z'airschd em Guada...![]()
jo jo.....die Unschuld vumm LandeSo semmer halt!![]()
![]()
Genau. Schwäbisches Anderschdeitment. Mehr sein als scheinen.So semmer halt!![]()
![]()
Genau!Genau. Schwäbisches Anderschdeitment. Mehr sein als scheinen.![]()
In Ulm, um Ulm oder um Ulm herum?Ulm hockten auch welche aus meiner Sippe...![]()
Ein Klassiker!Ond außerdem: Net gschempft isch globt gnuag!![]()
Das ist jetzt eine Seite an unseren Landsleuten, die ich nicht so mag. Schwäbische Pietkong-Mentalität.Ond außerdem: Net gschempft isch globt gnuag!![]()
Keine Ahnung weil kein Kontakt. Ich weiß nicht mal wie die sich schreiben.In Ulm, um Ulm oder um Ulm herum?![]()
Des gejt bei uns aaEin Klassiker!![]()
Hier haben wir den Piet 7...Schwäbische Pietkong-Mentalität.