Nordwestschweizer Bass-Stammtisch

suberi ssach.. i ha eifach kei Ahnig wo dss Atelier 21 isch. het öber es grösssers Outo (kombi) wo mi 19:40 am BHF ds Buebedorf chönnt cho abhole? oder ou ohni Outo.. das Bässsi mani sscho no es Bizli trage ;-)
 
sooooo Coooool!!!!! Vo dr Bus-Station (het kei Bhf z Buebädorf) ischs no öppä 5 Min. z laufä..... chum Di aber sehr gärn cho holä!! Ha aber nur ä Fiatli Panda, ohni Gepäckträger [8D] *gröhl*! Aber s het sicher Gents dört mit Van [;-)]

Grüessli
i.A. Maja *gg*
 
Zuletzt bearbeitet:
ich dänke, dass au ä Grill wird vorhande si !!!!! [8D][:D][:-)]

Eifach mitneh, wenn Dir was weit Znacht brötlä [^]

bass spöter i däm Fall
 
ömm.. aber uf Sbb.ch heissts, dass es ä Bahnhof git.. auso chli usserhaub.. het ou no e Bushaltestell wo "Bubendorf, Bad" heisst..
es muess öbis wine S-Bahn Haltestell si.. chil witter nördlich vom Atelier 21 (seit map.search.ch)
 
Zitat:Original erstellt von: Leandra

ömm.. aber uf Sbb.ch heissts, dass es ä Bahnhof git.. auso chli usserhaub.. het ou no e Bushaltestell wo "Bubendorf, Bad" heisst..
es muess öbis wine S-Bahn Haltestell si.. chil witter nördlich vom Atelier 21 (seit map.search.ch)

076 453 65 66 wenn d acho bisch, glich wo [;-)]

Ich würd dr Bus (70) ab Lieschtl neh, bass Buebädorf, Coop (Unterdorf). Die nächschti Station nach m Bad, glaub - oder übernächschti!

Freu mi [:D]
 
Zuletzt bearbeitet:
@ Lea: Ich richts mer süscht so y, dasi au am 19.40 achume - han zwar käs Auto, aber weiss wenistens de Wäg. [;-)]
 
so! Letzter Treff war ja vielleicht nett, gemütlich und einfach toll !!!!!

Weiter so!! liebe Bass-Kolleginnen und Kollegen !!!

Und zwar: http://www3.doodle.com/zucf3z6hnmhsi92x (hoffe, es klappt hier - mache das zum 1. Mal *gg*) thx Beat ;-))

eine super Zeit wünsche ich euch Allen
Bassigs Grüessli
Maja

P.S. am Samstag, 13.6.09 steigt bei Upright in Dielsdorf eine Einweihungsparty (Ich geh hin ;-)) )
 
War Cool gewesen. Vor allem das testen der Bässe und kennenlernen von neuen Leuten. Wird sicher nicht das letzte mal sein, dass ich gekommen bin. Hat es noch Fotos?
 
hoi Hanspi

Jo, sobald ich derzue chum, stell ich sie do ins Forum [;-)][:D]

Probiered bitte das doodle Zügs [8D] (settä jetzt mehreri Möglichkeite aaklickt wärde chönne). Dört wo am meischtä Ziit hei (au der Monsterbazz natürlich für dr Workshop) und s atelier frei isch, wird dr Bass-Stammtisch stattfinde.


(doodle beendet) Termin steht!
 
Zuletzt bearbeitet:
sodäli!!!! Mit däm hani nid grächnet (s goht jo no sooooo lang *dänkt*)

dr negschti Bass-Stammtisch isch am 28. Auguscht 09 im atelier

Will suscht s atelier gar nid frei isch (Konzärt und scho vermietet) [:-(]

Jetzt hoff ich, dass das m Monsterbazz (Sebi) goht, will är jo ä Workshöpli git und /oder m Gwen und siner Band [;-)][8D][:D]

Viellicht chönne mir jo denn au nomol brötle...... gmüetlich wirds uf all Fäll (hoffe, ich sig überhaupt do *gg*)

UND no was: Negscht Fritig spielä Temple X (Bassila, Ralf) im atelier !!
Wär coool, wenn die/r einti Bassischt/in würdi cho loooosä [:-)][:D][8D]

Bassigä Gruäss
Maja

 

Ich hab mir das Datum reserviert, hoffentlich klappt's diesmal!

Bassendi Grüess, Peter

 

Zitat:Original erstellt von: Bassstudy


UND no was: Negscht Fritig spielä Temple X (Bassila, Ralf) im atelier !!
Wär coool, wenn die/r einti Bassischt/in würdi cho loooosä [:-)][:D][8D]

oi ralf, spillsch am gig mim tecamp-bsteck? [;-)]
greez
edel
 
hab ich eigentlich schon erwähnt, WER alles da war, beim letzten Treff?!??

edel, Warren, Bassport (Ralph), Bassila (Ralf), mamba (Nicole), Leandra, HP Käser (Hanspi), BassBeat (Beat thx für das Antesten dürfen), Hans, Dominik, Mirko und ich. Plus Fernando der Drumer ;-)))

DER absolute Rekord !!! :D
 
Hallo Bass Stammtischler,
am 28.8.09 gehts bei mir leider nüscht !! bin im wohlverdienten Urlaub und lass die Füße ins Meer hängen. --- sooo schade,(tief seufz) wäre gerne dabei gewesen.

Übrigens danke Maja für die Erinnerung btr. GIG im Atelier21 !!
Hallo Edel, kann gut sein daß ichs Tecamp Zeugs mitnehm -- falls sich niemand findet, der mein Röhrenamp schleppt.

Greez an die bässten Leute der Welt --- die Basser!!!
 
Sebastiano Mereu
jupppiiiieeee, s klapped mit em Monsterbazzzzz :-))))))))))))))

Do sini Mail: 14. Juni um 20:08
hey maja

super :-) ...... (also, dass ich dr markbass mitbringä, oder är über s PA cha spielä).....

de isch das gfixet. ig spile am stammtisch vom 28.8. es chlises set vo epe 20 minute. zytlech wirds äuä epe 22 uhr bisi dete cha iitrudle. aber details luegemer denne no ah.

liebe gruess und merci
Sebi


also, bass denn ä supi Ziit und vllt ebä bass am Fritig, wenn dr Bassila Ralf mit Temple X im atelier uufspielt ;-))
Maja

P.S. japps ;-) d Foteli vom letschdä Träff folge no ;-)
 
ZUR ERINNERUNG !!!

Am ----> Freitag, 28. August 09 <---- BASS-STAMMTISCH-Treff im atelier 21 in Bubendorf

[:-)][8D][:D][:-)]


NICHT VERBASSEN !!! [^]


Bass denn eine super schöne Zeit !!

Grüessli
Maja
 
Also los Leute,

wer kommt zum Stammtisch, outet Euch mal, bin sehr gesspannt!
Hoffentlich bringt der Seppi die Ukulele mit!

...video kills the radio star,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Gruss
Earl
 
Schad, de gsämer eus demfall erscht im 2010 wider - flüge nämlich am 27te August für 4 Mönet nach Neuseeland. [;-)]
 
booooaaah ! Nicole!!! Dir viel SBass und guetä Ufenthalt!!! Wird sicher coooooooooooool

Bassigs Grüessli
Maja

 
X - 4 Dääg ----------> BASS-Stammtisch- und Musiker Treff im atelier 21 !!!!

FREITAG 28. August 09

NICHT VERBASSEN !! :D

Wer kommt denn so alles?
Wer Hunger hat, kann eine Grillade mitnehmen oder bei Moni eine Cervelat oder Bratwurst und event. Pommes-Frites bestellen.

Bass denn dann *wink*
 

Similar threads


Zurück
Oben Unten