Nordwestschweizer Bass-Stammtisch

Danke, gib mer müeh, ha ab mittwoch o bis ändi juli ferie, mache dehei ferie
 
hey bassilla
bin übrigens grad auf tecamp umgestiegen, hab mir ne 412er box und heute grad nen black jag 700 classic reingezogen *kreisch*
greez
edel
 
Würds au säge dass mal wieder en stammtisch fällig isch!jez woni ändli sälber dörf fahre^^
 
Zitat:Original erstellt von: D.T.W.

Würds au säge dass mal wieder en stammtisch fällig isch!jez woni ändli sälber dörf fahre^^

huiii, de wirds jetzt gföhrlich uf de pischte... [:D][:D][:D]
greez
edel
 
hallihallo [:D]

Ich grüess euch alli zämmä ! [;-)]

Ich bi erscht grad bi der Moni im atelier gsi: Am Fritig isch dört jetzt kei Event mehr plant und mir wäre sehr willkommä !! [8D][:-)]

Dr Parkplatz isch jo gross gnuäg edel! Muesch kei Angscht ha um euer Car ! hihihi

Also, mached Terminvorschleg. De tue ich s der Moni mälde, wenn mir mol wiedr chömmä cho lärmä!

Bassigs Grüessli
Maja
 
Hi @ all

Am 5. November stiegt der negschti Bass-Stammtisch-Träff im atelier in Buebädorf BL.

Ob mit oder ohni, wird sich zeigä [;-)]. Ich fang am 1.11. ä neuä Job aa und weiss nonig, ob ich denn Ziit ha.

S Atelier isch aber für eus frei !! [8D]

Wär coool, mol wiedr äs bitz z quatsche und z lärmä.

Bassigs Grüessli
Maja
 
Wäre vielleicht auch da. Muss ich halt vermutlich im Auto pennen (Gut gibts Standheizung)...

Edit: Wer einmal eine Whamola testen möchte, ich würde meine vermutlich mitnehmen. (Whamola ist bekannt von Les Claypool).
 
Zuletzt bearbeitet:

Hi @all [:D]

@söbe wär mega cool wennd würdisch an Stammtisch cho ! [;-)][8D]

Hoff, s goht vielnä an däm Fritig, 5. Novämber !! [:-)]
Ich sett so uf die 8i ummä au dört si.

Bass denn dann *wink*
 
Zitat:Original erstellt von: Soebe

Viel Response gab es ja bisher noch nicht, dass Leute kommen würden ;-)
... tia der 5. ist halt ein Freitag und die muss ich bis zum letzten Augenblick freihalten ...
(Bin auch als Ersatzbassist unterwegs)
Aber meine Absicht bei nächster Gelegenheit aufzutauchen besteht schon seit einiger Zeit!

 
Zuletzt bearbeitet:
muss die woche an ein training in ulm. wenns nicht allzuspät wird freitagamd bis ich wieder daheim bin, guck ich noch rein. wird aber kaum vor 9 uhr.
greez
edel
 

Similar threads


Zurück
Oben Unten