Nordwestschweizer Bass-Stammtisch

[:D] ä handvoll Leutz isch eus scho mol sicher *freu*

Hoffä s chömme no äs paari meh und dass äs dr edel, der Katja und m Bassatubä au längt [;-)]
 
Hoi zämme
ich komme auch an den Bass Stammtisch diesen Freitag und bringe ev. noch einen Bass-Kollegen mit.
Bis dann, freue mich,
lieber Gruss
Philipp
 
jä hallo zämme....... schön, dass wieder emol e bass-träff d'stand kunnt. mir hän ev. no gäscht us dütschland. VOLKXTANZ heisst die band. ich kenn ei mitglied vo RSO göttingen e ska punk band.
ich ha bi volkxtanz emol ynegloost.... luschtig und speziell. sie mache an viele demo's mit. sie sin sehr engagiert, gsellschaftskritisch und interessant.
sie hän mi ebbe gfrogt, öb sie bi uns könne pfuuse um am näggschte tag uf gänf wytergo. ich hoff es isch für euch au guet, me könnt jo au no zämme jämme........

www.youtube.com/watch?v=uyB7fJUX258 und
www.youtube.com/watch?v=QLRUIyYP4MU&feature=related

liebi griessli us em atelier 21 moni und dominique
 
Band = no nä Bassischt meh am Stammtisch !!!! Coooool!!!!![:o)]

Das wird n fägä !!!

@söbe chasch Di derä Band sicher grad aschliessä und au dört pennä [;-)]
@ Baselbass freu mi, euch chönnä kennä z lernä [:D][8D]

Also, bass am Fritigzobä

Bassigs Grüessli
 
kann leider nicht kommen, wir haben noch einen geschäftsanlass. wünsch euch einen schönen abend, bin dafür am level 42 konzert in pratteln
 
Ich chome au verbi, halt eifach ned z'läng - han am Samstig jo no Japanischkurs. =;-)
 
ich brüücht no e adrässe oder so e plus minus wägbeschriibig, demit döte auno härefinde...
 
Hoi Dave

D Adrässi isch Brühlstrasse 21, in Bubendorf (Bim Coop abä bis an d Chrüzig und den rächts und grad wiedr links abä zur Auto-Waschanlag)

[8D][:D][8D][:D]

Gueti Fahrt und bass Morn [;-)]
 

Hi Maya,
weißt du, ob im Atelier ein Gitarrenverstärker rumsteht ??
würde gerne noch einen Gitarristen mitbringen.
Greez Ralf
 
Hi Ralf

Bestimmt gibtsein Git-Amp..... ansonsten übers Pult [;-)]

@tiftontaucher
Japps, die Haltestelle Unterdorf (beim COOP)

@Dave
Nein, Autobahnausfahrt Sissach - Richtung Liestal - dann aber Solothurn (Waldenburg resp. Reigoldswil) beim Bad Bubendorf

Ansonsten 076 453 65 66

Bass später [:D]
 
So, mal a kleis "Resumé" vo mir.

Sind alls flotti Lüt gsi und a paar het ma ja no kennt vom erschta mal wo i ko bi in Dielsdorf.
Het würkli Spass gmacht, und i kum s'nägscht mal gern wieder - Hoff denn aber dass no a Stuck meh Lüt umma sind :-)

Bi am 8i am morget irgendwenn verwachet und ha irgendwia mal 10 Minuta dr Usgang nit gfunda und ha scho denkt i müass z'Basel blieba ;-)
Aber nachma Koffeinschock vom Coop bini no gmüatlig hei gfahra.
 
Hei Leutz[:D]

Jä dr söbe...[;-)] So cooool! Fahrt är doch äxtra 2,5 Std. ins Baselbiät zum au chönnä drbii z sii und eus dr Whamola z zeigä!! MERSSI do drfür nomol vielmols, liebä Söbe.

Ich freuä mi riesig, dass Du vorhesch, am negschtä Stammtisch wiedr drbii z si!
Bestimmt wärde denn äs paari mehr cho [8D]

Überhaupt äs riesigs DANKE an ALLI wo dr Wäg is atelier gfundä hei!!!!

Bass irgendmol im negschtä Joohr[;-)] Dänkä so im Feb/März rum

Bassigs Grüessli
Maja
 
Hallo zusammen,

habt ihr schon gehört, Maya hat am 15.4.2011 wieder einen Bassstammtisch in Bubendorf organisiert. Lasst uns doch alle wieder einmal zusammen kommen, auch mal wieder auch die Nicole und der Chris und alle anderen, die schon einige Zeit nicht mehr da waren, ich freu mich!!

Maya, vielmols Mercie!!!!!


Gruß
Ralf
 
easy earl [;-)]

Freu mich auch schon auf unseren Treff ! [8D]

Hoffe, der Termin gehe einigen, welche auch noch nie oder eben schon länger nicht mehr, dabei sein konnten...

Bass denn dann

Bassigs Grüessli
Maja oder Maya [:I]
 

Similar threads


Zurück
Oben Unten