Nordwestschweizer Bass-Stammtisch

Ich verschdand des mit dene 10 SFR au, aber jetzt isch des cho, was ich denkt ha und was ich scho vo Afang a gmeint ha. Mir göhn nonemol in Urlaub und wieder chan i nidd cho. Nach d Feriä wär scho besser gsi,

schad

Ralf
 
Zitat:Original erstellt von: Bassstudy


2. September 2011
Sie het mir abr au mitteilt, dass sie neu vo jedem Teilnähmer Fr. 10.-- kassierä möcht, für Umtrieb und Strom etc. [;-)]
I spile am 2. Sept. an e re Geburiparty u passe uf es nächts Mal.
Bitrag find i OK - vieli vo üs hei au scho Lokal gsuecht oder sogar zur Verfüegig gstellt und wüsse ...
Häbet a bassiga Abe zäme, Peter

 
[:D]Huhu

Ich bedank mi bim Ralf (DE), m Ralph (Fränkädorf) und Lennon (mit doppelter Begleitig [;-)]) us Luuuzärn für dä gmüetlich Obä im atelier [8D]

Mir heis abr nid mol gschafft, ä Bass ii z steckä [:-PP]
In reläxter Rundi si mir bis ZN8 am 12i duss ghöcklet und hei "Gschichtlis" rund um ä Bass verzellt.

Nomol thx und viellicht, bass zumnä anderä Mol


Bassigs Grüessli
Maja
 
Hallo Leuts,

rechtig schad, dasi die letste paar Mol nömm han chönne / möge debi sy. Wär kuhl, wenn's wider emole klappe wör!

LGli,
Nicole
 
Hey do gits jo e Thread für Nordwestschwiizer do wött i mi doch au grad mol iklinke ;-)
 
Und über was gohts do so?
Ha irgendwie kei Lust mir die letzte 21 Siite durelese, zumol jo au die andere Biträg scho recht alt sind. ;-)
 
Hi Ebkor

Also do ischs drum gangä, dass mir eus amigs amnä NWSchwiizer-Bassstammtisch-Träff in Buebädorf im atelier 21 troffä hei.

Isch immer witzig gsi, sich mit Basser/innä z unterhaltä und au jämmä het mä chönnä, oder Bäss ateschtä odr grillä und und und [8D]

Abr leidr ischs doch nid richtig aacho und dorum hani mi entschiedä, dä Träff nümm z organisierä. [|)][...]

S Atelier 21 wär abr sicher z becho, für fascht kei Gäld.

Ich ha agnoh, dass dr earl jetzt mol in Lörrach öppis organisieri, abr ha au scho länger nüt meh ghört [:-)][ooo]


Bassigä Sunntigobä und guät N8

Maja

 
Zuletzt bearbeitet:
Ah ok, schad gits das nüm. ;-)
Wenn mol widr so öppis z stand würd cho wär i sicher derbi, Buebedorf isch jo praktisch um e Egge.
 
alsoooooo...... bi grad mit m Ebkor am bässslä [8D]

Ha jo jetzt ebä ä neuä, also für mii neuä Ibanez EDB405 und mir redä grad drvo, dass äs toll wär, wenns mol wiedr ä Stammtisch gubti [:-P][;-)]. De chämti jo sicher dr funky und dr olmi und und und..... de werä mir jo mol äs paar Nasä meeehr [:-)]

Das wär abr erscht im Juli 2012

Lömmers mol soo stoh.... wünschä ä schönä Früehlig[:-)][:I]

Bassigs Grüessli
Maja
 
Zitat:Original erstellt von: Bassstudy

alsoooooo...... bi grad mit m Ebkor am bässslä [8D]

Ha jo jetzt ebä ä neuä, also für mii neuä Ibanez EDB405 und mir redä grad drvo, dass äs toll wär, wenns mol wiedr ä Stammtisch gubti [:-P][;-)]. De chämti jo sicher dr funky und dr olmi und und und..... de werä mir jo mol äs paar Nasä meeehr [:-)]

Das wär abr erscht im Juli 2012

Lömmers mol soo stoh.... wünschä ä schönä Früehlig[:-)][:I]

Bassigs Grüessli
Maja
ja super... äntlich mal nägel mit chöpf... [:-)]
ich hoffe das träffe laat sich uufgleisä... vom earl hät'mer ja nüd meh ghört... villicht isches ihm au z'viil gworde... isch sicher au nöd ganz eifach wänn da e horde poppigi saite- popper us de schwiiz iifahret, und ume trinket, unflätigi wörter vo sich gänd, und camel ohni filter rauchet... [ooo] segs wie's well... ich freu mich uf de stammtisch z'buebedorf... [;-)] SALUTTI A TUTTI miguel
 

Joo ich fänds au cool, au wenns glaub bis denn nüm längt dir au no en Bass z baue Miguel, weiss nid mol ob mine denn scho fertig isch..
 
Im Juli bin ich nicht in den Ferien, aber der Freitag 6. Juli und die Samstage ohne der 7. sind mit Gigs besetzt ...
wenn's geht komme ich dieses mal gerne!

 
das tönt ja guet, und de juli isch no relativ offe bi mir. wänns dine liht bi mir chumi uf jede fall, aber i dem fall nüüt überstürze. ich wünsche en schöne früehlig
 
YEAH! gueti sach.... [;-)] ich wird mir de juli uf jedäfall frei b'halte... [8D]
@dave: wänt wotsch chumi dich go uufpickä z schwami... de matthias (olmi) chunt villicht dänn au grad mit... [:-)] PEACE m.
 
Joo.
Wenn denn emol es Datum stoht wärs sicherlich cool wenn me Fahrgmeinschafte chan mache.
S git sicher söttigi wo mit em Auti cho wötte und anderi wo lieber nid Auti fahre wei odr chöne, aber sich sicherlich würde lo abhole.
Bi mir persönlich wärs kei Problem bin mit de ÖVs und sogar z Fuess zimli schnell in Buebedorf, und s würd sich au süscht öppis lo finde well die allermeiste an mim Huus verbi fahre würde. ;-)
 
Merci funky, ich bhalt mer das mal, aber ich schaffe im momänt no z'aarau und würd mer susch döte umenand d'ziit vertriebe. isch ja nöd so wiit wäg vo aarau uus. aber trotzdem merci.
 

Similar threads


Zurück
Oben Unten