Nordwestschweizer Bass-Stammtisch

ich versuche zu kommen... aber 100% ist's noch nicht.. und dann auch nur kurz...

lg

edit: also zu 98% werde ich kommen... hat's evtl. entalkoholisiertes bier? muss ja wieder heimfahren... :-) *freumich*
 
Zuletzt bearbeitet:
Hey cool chunsch au!
Ich freu mi, falls de Earl kei Alkoholfreis organisiert bechunt hätt ich Süessgetränk derbi!
 
Danke an alli gester für das coole Treffe!
Ich freu mi scho uf s negst!
 
Zitat:Original erstellt von: Ebkor

Danke an alli gester für das coole Treffe!
Ich freu mi scho uf s negst!

Japps, ich schliess mi m Ebkor aah! THX

Ä grosses Dank au m Ralf und m Heinz für dr Ruum, s Bier und au d Unterstützig am Drum. Au m Matze thx fürs Bringä vo dä Snacks. mmmhhm frein xi [:D]


Jo denn..... ä schöni Ziiiit und bass denn dann *wink*
 
es war lustig, schön, gemütlich, viele Bässe und Amps, tolle Gespräche,

bis zum nächsten Mal!!

Earl
 
Wells so guet klappt het würd ich das au gern in Zuekunft widr mache!
Also ich find me chönt das mol scho e chli früener afo plane und möglichst gli e Ort und Datum für s negst Treffe festlegge, denn chan me sich de Daag au frei halte.
Wege mir dörfs au gern mol chli neume anders hi, z.B. het jo dr Matthias meinti gseit bi ihm hätt me Platz.

PS: Vill Spass Earl mit mim Kabel. ;-)
 

Guete Tag allersiits,

Dr Ebkor und ich hend da chli glueget in zwüscheziit und mir würed gern am Samstag, 10. November in Baden-Dättwil bei mir im Bandroom s'nächste treffe organisiere. Wer wär da alls debii? :-)

Gruss
Riggi
 
Zuletzt bearbeitet:
Jooo bin hoffentli derbi!

Ab wenn wär offe?
Genaui Adresse?
Wer wott mit mir fahre (ich gang mol dervo us ich dörf bis denn Auto fahre..)?

Froge über Froge. :-)
 
Da es an einem Samstag ist und ich meine Samstage sowieso da verbringe denke ich, das bereits ab 15:00 offen ist. Wäre aber schön wenn wir gemeinsam eine Zeit finden würden, nicht, das wir uns noch alle gegenseitig verpassen ;-)

Die Adresse lautet:

Täfernstrasse 2a, Baden-Dättwil

Parkplätze gibt es vor dem Haus und in der Umgebung zu genüge. Autobahnausfahrt Baden-West, danach richtung Bremgarten und die erste Strasse gleich nach dem Mc Donalds links, dann aber gleich wieder nach rechts in ein Gässchen neben einem Sonnenstudio fahren und parkieren. Für alle Fälle mich anrufen: 0794381770

 
Hi zämmä

Findi denn cooool Riggi !!!! THX fürs organisierä !

Denn wünschi euch scho jetzt viel SBass !
Ich cha denn sicher nid, will denn ABGRUND äs Konzärtli i eusem alte BASS-StammtischTräff-Lokal, im atelier, gäbä.

Denn bass vllt. nögscht Mol irgendwo ir Schwiiiz oder im angränzendä Düüüütschland



Bassigs Grüessli
Maja [:D]


aaaah: s atelier macht übrigens ändi Jooohr dicht [:-(]
 
Zuletzt bearbeitet:
Zitat:Original erstellt von: RiggiRamone

Guete Tag allersiits,
Dr Ebkor und ich hend da chli glueget in zwüscheziit und mir würed gern am Samstag, 10. November in Baden-Dättwil bei mir im Bandroom s'nächste treffe organisiere. Wer wär da alls debii? :-)
Gruss
Riggi
Danke Riggi für die Organisation!
Und falls ich an diesem Samstag frei bin und nicht schon wieder auf einem Gig, erfülle ich mir einen alten Wunsch und komme ich vorbei. [8D]

 
hey, das wär cool mal am samstag statt freitag, und erst noch bei mir (dietikon) gleich ums eck!
wenn ichs nicht vergesse, kuck ich gern rein [:-)]
greez
edel
 
Hooi zäme!

In zwei Wuche isch es sowiit!
Drücket mer d Duume für d Autoprüefig am Mittwoch, süscht han i es chlises Problemli. ;-)


Lg
 

Similar threads


Zurück
Oben Unten