Hej wöd Hessisch gebabbeld

Was ich allerdings nicht verstehe: "Hej wöd Hessisch gebabbeld", was soll das denn für ein Hessisch sein? Ich kenn das so: "Hieär werd Hessisch gebabbeld"!...:D
 
Ach des is da hinne naus Rischdung Vochelsbersch. Unner annerem, bevors uff die Gosch gebt. Da schwätze die so komisch. Fascht so schlimm wie Saarlännisch :D
 
Ach was, die Saarlänner sind aach nua Pälser.
Awer halt ohne Woi un gudes Esse.
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
isch glaub, dir hamse is gehirn geschisse, rischdung vogelsbersch..
boahgrrrrf, du bisd ne babbnas, vogler.

Ach des is da hinne naus Rischdung Vochelsbersch. Unner annerem, bevors uff die Gosch gebt. Da schwätze die so komisch. Fascht so schlimm wie Saarlännisch :D
rischdisch schdabröggr bladd wöhdsde ned veäarrschada, dos kammeär ned uffschreiwe


Was ich allerdings nicht verstehe: "Hej wöd Hessisch gebabbeld", was soll das denn für ein Hessisch sein? Ich kenn das so: "Hieär werd Hessisch gebabbeld"!...:D
 
Jetz UFFBASSE! Gonz dinnes Eis allewei!
Genau. Uffgepasst jetz. Die Hesse sin nämlisch ganz gefährlische Messerschtecher,gell?
Un wos die do hinnerm Vogelsbersch babbele, des is schon, isch würd sache, des is schon fast thüringerisch odder so ähnlisch. Die babbele net von der Schnauz wech, die habbe den Ton hinne am Kehlkopp sitze un de Zung hängt uff Halbmast, deshalb de Släng in de Sprach.
 

Ja hab ich doch gesacht: Voochelsberschkreis [¦)]
Da biste ja awwer aach GENAU nördlisch vunn mir angesiedelt. Is jo witzisch...
nä nä, den haste nur ned verstanden, weil insider. nix genau nördlich un erst recht nix vogelsberg.
awwer die kinners müsse ja ned alles verstehn.
dabbes, hab dir doch ma mei zahlleit des postes geschickt, guggste da genau.
p.s.
du meinst sicher rabenscheid, oder?
da ganz in der näh is übrigens dem thomas eich sein tec angesiedelt
 
nä nä, den haste nur ned verstanden, weil insider. nix genau nördlich un erst recht nix vogelsberg.
awwer die kinners müsse ja ned alles verstehn.
dabbes, hab dir doch ma mei zahlleit des postes geschickt, guggste da genau.
p.s.
du meinst sicher rabenscheid, oder?
da ganz in der näh is übrigens dem thomas eich sein tec angesiedelt
Also, nochma langsam, damit du da unne des aach noch mitkriehst:
Isch habb mit de Zahl vumm Poscht seinem Leid geguckt unn des iss jo genau nerddlisch vunn mir.
Un des mim Vochelsbersch hann isch aach zum Schbass gsaacht, damit de Disch noch e bissje kinschdlisch uffreesche kannsd.
Kerle kerle, dass mer Dir aach alles zwäämol erkläre muss.... :rolleyes:|)
 
Also, nochma langsam, damit du da unne des aach noch mitkriehst:
Isch habb mit de Zahl vumm Poscht seinem Leid geguckt unn des iss jo genau nerddlisch vunn mir.
Un des mim Vochelsbersch hann isch aach zum Schbass gsaacht, damit de Disch noch e bissje kinschdlisch uffreesche kannsd.
Kerle kerle, dass mer Dir aach alles zwäämol erkläre muss.... :rolleyes:|)
babbnaas, genau nördlich is rabenscheid, mei haus is in nord-nord-oooost, vielleicht nochn halwes nord debei.
wenn schon genau, dann auch ganz genau.
(un de vochelsbersch is inna ganz anner egg, du egghead ;-) )
 
(un de vochelsbersch is inna ganz anner egg, du egghead )
Ei des waas isch doch, Du Lumbediehr! GENAU DESWEESCHE hab ischs doch geschriwwe!


babbnaas, genau nördlich is rabenscheid, mei haus is in nord-nord-oooost, vielleicht nochn halwes nord debei.
Mit derer PLZ vunn Dir kumm isch genau zwische R.hause und E.bach raus, dort bei "staäehbrgigge" näwedran. nix mit NNO oder NNNO. :D
 
Ei des waas isch doch, Du Lumbediehr! GENAU DESWEESCHE hab ischs doch geschriwwe!



Mit derer PLZ vunn Dir kumm isch genau zwische R.hause und E.bach raus, dort bei "staäehbrgigge" näwedran. nix mit NNO oder NNNO. :D


Zu welchem HNO willste dann etz nu wieda?
Alda, Du machsd mich fäddisch!
Un mir, wemma so weida mache dun de arme Kong, kriescht des orm könnd wiedan Lachfläsch. Hömma lieba off, gell. :D
Awwer mim Vochelsbäsch hansch imma noch nix zu dun!
 
Zu welchem HNO willste dann etz nu wieda?
Alda, Du machsd mich fäddisch!
Un mir, wemma so weida mache dun de arme Kong, kriescht des orm könnd wiedan Lachfläsch. Hömma lieba off, gell. :D
Awwer mim Vochelsbäsch hansch imma noch nix zu dun!
Wieso uffheere? Do werrd hessisch gebabbelt un ferrdisch. Ich bin net emol Off-Tobbik :D

De Kong derf ruisch n Lachfläsch habbe, solang er net vumm Schduhl fallt unn sich weh machd.
Was määnschd, wie oft ich schunn moin Kaffee moins uffm Monitor vedääld hann wesche eisch Dummbeidel, eisch traurische! :D
 

Zurück
Oben Unten