Nordwestschweizer Bass-Stammtisch

@ Mamba Cooool! Freue mich für Dich [:D][8D][;-)]
@ atelier 21 das könnte spät werden, Moni (am Samstag dann halt grad nochmals *gg*)
Schon mal vorweg ENTSCHULDIGUNG und DANKESCHOEN !! [:I]

Bass bald @all
Heavy Grüessli
Maja
 
Hey! Ernst

Nid so geech an dr Fasnacht!! [:-PP] Und immer ä Sicherheitsabschtand biibhaltä, susch .... [xx(]

Grüessli i d Oschtschwiiz
Maja

... und die andere chöme derfür
 
Han no Frage wägem jämme: isch det e PA? därf mer en Gittarist oder en Drumer mitnäh?
tschüss
 
Zitat:Original erstellt von: Up Right

Han no Frage wägem jämme: isch det e PA? därf mer en Gittarist oder en Drumer mitnäh?

Jo, ich dänk scho. Nur mitbringä, das git Stimmig !! [8D][;-)]

Äs si alli härzlich willkommä [:-)][:-)][:-)]

S het zwar ä Schlagzüger dört, aber är mag sicher nid für alli drumä. (Das werä jo eventuell Stundä [;-)])

Nei ächt, findi mega cool, chömed nur alli, denn gits sogar ä richtigi Jam-Session [:D]

Bass bald denn im atelier 21
Grüessli
Maja

 
Zitat:Original erstellt von: Lippi

Hoi Maja

So, jetzt könnt Ihr machen was Ihr wollt, Hotelzimmer ist gebucht! Wir kommen!!!!! Nehme einen Fender mit, Edel ist ja auch da [:D]

Nein im Ernst, mal gugg ob ich einen mitbring.

Gruss Lippi

wäh *urks, spuck, reiher* lass man zu hause datt dingen lippi, findest ja den mm selber viel geiler, gelle [;-)]
greez
edel
 


[:-)][:D][8D][;-)] ... so, jetzt gohts genau no 3 Dääg bis zu eusem Träff in der Musig-Bar, respektive im atelier 21 !!!! *hüpf und rumzappel* ... [:-)][:D][8D]

Coool diesmol chömed jo soooo vieli *mi extrem freu*

Also Lütlis, no 3mol pfuusä denn träffe mir eus ab de 7i im atelier (bi eventuelle Froge bitte äs PM an mi [;-)] - Natel-Nr. oder Wägbeschrieb oder so)

Gueti Ziit und bass bald
Maja
 
sooo ... ich kum denn morn wahrschiinlig au ins atelier. Ich muess jetzt nämlig doch nid schaffe. Ich freu mi scho uf e glatte Obe [:o)]

cu there

Roger
 
Zitat:Original erstellt von: Deep

sooo ... ich kum denn morn wahrschiinlig au ins atelier. Ich muess jetzt nämlig doch nid schaffe. Ich freu mi scho uf e glatte Obe [:o)]
cu there
Roger

Hi Roger
Cooool !!! Do freu mi jetzt aber au [:D]

.... also, denn gsehn mir eus hüt im atelier 21 in Buebädorf, mit/ohni Bass [:-)][8D][:-)][8D]

bass gli [;-)]
Grüessli Maja
 
cool freue mi scho uf hüt abe!

p.s. falls jemand e mitfahrglegeheit nach Bern sucht nur bi mir melde....
 

So! Leider schon wieder vorbei [V]

Es war aber ein gemütlicher, wunderschöner Abend. Es konnte gequatscht, sich ausgetauscht und auch gejammt werden. [8D]

Ein grosses Dankeschön an Sven und Dani (anwesende Drumer) und auch dem atelier 21 Team fürs benutzen dürfen der PA und die nette Bewirtung. [:D]

Ich meine, es wäre ganz schön, diesen Treff weiter zu führen und auszubauen. Es könnte dann auch mal ne Band spielen (Vorschlag von Up Right[:-)], Zusage mamba [;-)]) oder ich frage einen in der Gegend ansässigen Bass-Bauer (ok und Git-Bauer [:-P]) , ob er mal seine Bässe zeigen möchte (antesten sicher möglich), oder oder oder

sagt mir Eure Ideen und Vorschläge
Bass denn, alles Gute und hebets guät

Heavy Gruess
Maja
 
war echt cool mal bassorz/erinnen kennen zu lernen!

thx maja fürs organisieren!!!

freue mich aufs nexte mal!
gruss
renato
 
@ Bassstudy: Das mit der Band hatte ich eigentlich eher aufs Bassic Instinct bezogen, aber wenn wir (also meine Band) so weit sind, wäre das sicher mal ne Gelegenheit um für Gänsehaut zu sorgen (wegen der schaurigen Musik [:D]). [;-)]
 
@mamba Sry, habs so verstanden... am Bassic spielt ihr sicher nicht, könntet aber im atelier 21 dafür n kleineres Set spielen (nur wenns für euch basst).

@Ärnschtli Zwiifel Selber Schuld! Wärste halt gekommen!!!
Viel Spass noch an der Fasnacht

Ich versuche grad noch (ok, ich gebs zu -schon seit Gestern) Fotos vom Treffen ins Forum zu stellen *fastverzweifle*.
Aber habt noch ein wenig Geduld mit mir [;-)][:D] Ich schaff, das schon [;-)]... wäre doch gelacht *pffff*

Heavy Gruess
Maja
 

Similar threads


Zurück
Oben Unten